פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
  • 20 ביוני 2018

    ספק האינטרנט טעה בחיוב - האם עלי לשלם?

    20 ביוני 2018
  • 15 באפריל 2018

    בירור בנוגע להפרת הסכם כתוב ומוקלט

    15 באפריל 2018
  • 16 בנובמבר 2017

    חיובים על העברת שיחה

    16 בנובמבר 2017
  • 31 ביולי 2017

    האם לאחר 5 שנים כן ניתן לשנות תנאי חבילה ללא הסכמת הלקוח

    31 ביולי 2017
  • 31 ביולי 2017

    ביטול תוכנית סלולאר באופן חד צדדי ע"י החברה המפעילה - הוט מובייל

    31 ביולי 2017
  • 22 ביוני 2017

    האם התנהלות חברת הוט עוברת על החוק

    22 ביוני 2017
  • 26 במאי 2017

    מחפש לקוחות של חברות התקשורת שקבלו חיוב גבוה בחו"ל בגין שימוש במסרונים ושיחות ללא ידיעתם

    26 במאי 2017
עמוד מתוך18