פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
  • 22 ביוני 2017

    האם התנהלות חברת הוט עוברת על החוק

    22 ביוני 2017
  • 26 במאי 2017

    מחפש לקוחות של חברות התקשורת שקבלו חיוב גבוה בחו"ל בגין שימוש במסרונים ושיחות ללא ידיעתם

    26 במאי 2017
  • 16 באפריל 2017

    חיוב וזיכוי לא תקינים

    16 באפריל 2017
  • 3 בינואר 2017

    הגשת תביעה נגד חברת תקשורת סלולר

    1 תגובות
    3 בינואר 2017
  • 17 בנובמבר 2016

    גולן טלקום חו"ל חיובים שגויים

    1 תגובות
    17 בנובמבר 2016
  • 8 בנובמבר 2016

    חוק הספאם (דואר זבל)

    8 בנובמבר 2016
  • 8 באוקטובר 2016

    לא קיבלנו את פקס הניתוק

    8 באוקטובר 2016
עמוד מתוך17