לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מוני בראון

בזק בינלאומי

שלום רב. לפני מספר חודשים קיבלתי הודעה מבזק בינלאומי לפיה אני עומד להיות מנותק משירות עקב פקיעת תוקף כרטיס האשראי. הכרטיס הינו של חבר שמסר אותו לחיוב בשנת 2009 ומאז לא עודכנתי כלל בחיובים החודשיים - 36 חודשים כפול 70 ש"ח. אני בכלל לא זכרתי ולא ידעתי שאני מקבל מהם שרות כלשהו, בגלישה לא נתקלתי בשום סימן מזהה של בזק בינלאומי ברשימת הרשתות הפעילות באזורי, לא קיבלתי בדרך כלשהי הודעות כלשהן בין אם בדואר או דואר אלקרוני, וניסונותי לקבל העתק של החשבוניות נמשכים מזה מספר חודשים ללא הואיל. סביר להניח שלאורך התקופה הייתה ירידת מחירים והמשיכו לחייב ב - 70 ש"ח. על פניו נראה לי שבכלל לא הופקו חשבוניות ולכן איני מקבל העתקים מהן. האם אני זכאי לקבל את הכסף בחזרה?

אסף שילה

השאלה אינה ברורה מספיק. אם קיבלת שירותי גלישה מהם, עליך לשלם עבורם, בלי קשר לשאלת החשבונית. כמו כן תמוה איך לא ידעת שאתה מקבל מהם שירותים, אבל מבקש לקבל חשבונית מזה מספר חודשים. לגבי ירידת המחירים: לא ברור מה היה משך ההסכם המקורי: האם הוא היה לשלוש שנים או לשנה ומתחדש מעצמו? אם מדובר בהסכם מתחדש, אז הדבר אינו חוקי ללא הסכמתך, ולכם יש לך טענה טובה לכאורה לגבי ההפרש בין המחיר שיכולת לקבל לבין המחיר ששילמת בפועל.

בראון

לא הייתה לי שום אפשרות לדעת שקיבלתי מבזק בינלאומי שרות כלשהו:כשהייתי מתחבר לאינטרנט הופיע ברשימת הרשתות מס" ראוטר אלחוטי שקיבלתי מבזק לפני מספר שנים. במידה ולא הייתה נוצרת בעיה בכרטיס האשראי של חבר שלי הם היו ממשיכים לחייב את הכרטיס. כאמור,קיבלתי מהם הודעת ניתוק משרות לפני מספר חודשים וזאת ללא קשר למשלוח חשבוניות. על פניו נראה לי שיש מקום להגשת תביעה, אולי יצוגית נגד בזק בינלאומי אם אכן הגלישה דרכם היא ללא פרטים מזהים: שם החברה, לוגו וכדומה, וזאת בהתבסס על סעיף 2 לחוק הגנת הצרכן:איסור הטעיה, סעיפים קטנים 6.7. זהות ושם נותן השרות.

מוני

שלום. התחייבות1שנה.חוייבתי44חודשים,

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת