לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יניב

הטעיית לקוח

היי, לפני כשבועיים רציתי לרכוש סמארטפון, מאחר ואני מנוי בהוט מובייל אז צלצתי אליהם שוחחתי עם נציג מכירות. לאחר שהנציג נתן לי את המחירים של אותם מכשירים הבהרתי לו חד משמעית שאני מעוניין לרכוש את המכשיר בהוראת קבע בלבד! נאמר לי ע"י הנציג שאוכל לבצע את העיסקה רק עם כרטיס אשראי אך עם קבלת המכשיר הוא יעביר את התשלומים להוראת קבע ולא יחייבו את כרטיס האשראי. לצערי קבלתי את המכשיר אך ללא מגן כיסוי כמו שהובטח לי בשיחה עם הנציג. התקשרתי לנציג מכירות למחרת היום על מנת להעביר את החיוב להוראת קבע והנציג היה "עסוק" ואמר שיחזור אלי במהרה, כמובן שהוא לא חזר אלי. התקשרתי אליו מספר פעמים והוא הפסיק לענות לשיחותי ושלח לי הודעות שיחזור אלי. לאחר מספר ימים של ניסיונות כושלים להשיג את הנציג החלטתי להתקשר לשירות לקוחות של הוט מובייל ובקשתי שמנהל יחזור אלי, לאחר יום התקשרה אלי מנהלת שירות לקוחות ואמרה לי שאין אפשרות כזאת להעביר את המכשיר להוראת קבע. הסברתי לה שאם הנציג היה כנה ואומר שאין אופצייה כזאת סביר להניח שלא הייתי קונה את המכשיר מאחר ואין ברשותי כרטיס אשראי ולכן נאלצתי להשתמש בכרטיס האשראי של אימי. ברצוני לציין שכל השיחות עם הנציג מכירות מוקלטות החל מהשיחה הראשונה בה שאלתי מספר פעמיים לגביי עניין הוראת הקבע וכמו כן כל ההודעות שהתכתבנו בנייד. גם עם המנהלת שירות לקוחות יש לי את השיחה מוקלטת. רציתי לציין שאם הייתי יודע שלא אוכל לרכוש את המכשיר בהוראת קבע לא הייתי רוכש אותו מלכתכילה מאחר ואותו מכשיר בחנויות עולה כ 1500 ש"ח פחות מהוט מובייל ושם כמובן צריכים כרטיס אשראי. בכל ההקלטות לפני הקנייה שומעים בבירור שאני מבהיר לנציג מכירות שאני אקנה את המכשיר רק אם ניתן לרכוש בהוראת קבע. מה עלי לעשות? תודה יניב

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת