לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
שמעון

חיובים על העברת שיחה

בחשבונית אחרונה של חויבתי בסך ₪1470 מברור אם נציג לקוחות נטען שקניתי חבילה לחו"ל וחרגתי ,הבעיה היא שלא קניתי שום חבילה, וכמובן ביקשתי שיביא לי הקלטה/הוכחה הוא אמר לי שיחזור אלי... עוד יותר גם בשהותי בחו"ל לא דיברתי בפלאפון כלל, לאחר עוד כמה שיחות אם נציגים התברר שהטלפון שלי שיש בו שתי סימיים של שתי חברות והפעלתי בטלפון אפשרות שאם קו אחד לא עונה זה עובר לשני , לטענת החברה גם אם לא עניתי לא לקו הראשון וגם לא לקו השני עצם זה שהקו העביר שיחה אף על פי שהיא לא נענתה זה כמו שיחה בחו"ל ועל כל הצילצולי טלפון ששיגעו אותי במהלך הנופש אני צריך לשלם להם 1470 ש"ח האם כך זה שעברת שיחה היא כמו שיחה גם אם לא נענתה ? האם לא מחובתה של החברה להיות הוגנת ולהאחר תקרת סכום מסוים לשלוח הודעה או לחסום את הפלאפון עד שאני יאשר את זה כמו שכך פעם נעשה לי ע"י חברת גולן ב האם החברה קנו לי תוכנית ללא רשותי כמו שנציגה טענה? תודה רבה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת