לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מיכל וקנין

בקשה לביטול קווים שלא בוצעה

לפני שנה ביקשתי לנתק 3 קווים שהיו ברשותי , במרכז שירות של פלאפון בתלפיות בירושלים , לפני שבועיים נודע לי שבקשתי לא בוצעה ובמשך שנה כמעט אני חוייבתי על הקווים הנ"ל, ובפלאפון כבר שבועיים רק דוחים אותי בתשובות לא ברורות , ביקשתי מהם שישלחו לי במייל את הטופס שחתמתי עליו ואת החשבוניות ששילמתי עד עכשיו בכדי שאדע בכמה חייבו אותי , ולדעת כמה צריך לזכות אותי, גם את זה הם לא עושים למרות שהם אומרים ששלחו , זה לא נעשה , אודה לכם אם תייעצו לי מה לעשות. אני מרגישה מרומה ושגנבו אותי , זה לא מה שאני חשבתי שחברת כמו פלאפון תעשה .

אסף שילה, עו"ד

אני מציע, שתשלחי אליהם מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה, ותקצבי להם זמן כדי לתתת לך מענה ענייני. אם לא יעשו כן בתוך אותה תקופה, אתה יכולה להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת