לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יוסי

סלקום

שלום שמי יוסי אני בעל עסק ומנוי בסלקום הכנסתי את המכשיר שלי ( סמסונג גלאקסי 1 ) לתיקון כבר 4 פעמים על אותם תקלות וכל פעם המכשיר חוזר אלי עם אותם התקלות ממש כאילו לא נעשה בו כלום הבעיה העיקרית היא שלא שומעים אותי ובעקבות כך לקוחות לקוחות מתייאשים מלדבר איתי ומנתקים אני מפסיד ככה לקוחות יש עוד כמה בעיות אבל הדף לא יכיל אותם . מה ניתן לעשות האם ניתן לתבוע אותם ( סלקום ).

אסף שילה, עו"ד

על פניו - התשובה היא בהחלט.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת