לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אלונה

שאלה לגבי עלות עבור תיקון מכשיר עפ"י הנאמר לי בטלפון-

שלום, נשבר לי מכשיר הפלאפון , התקשרתי לשרות הלקוחות כמובן מטלפון אחר , ושם נאמר לי שתיקון המכשיר שלי לא יעלה על 50 ש"ח. כשהגעתי אל מרכז השרות ע"מ לשלוח אותו לתיקון נתקלתי בסרוב, ובטענה שנציגת השרות טעתה. ומה שאמרה תקף רק לגבי מכשיר שיש עליו אחריות. למכשיר שלי אין אחריות. וכשאני דיברתי עם הנציגה הבהרתי לה שאני לא מדברת על המספר ממנו אני מתקשרת כי אם על המספר שלי ועל המכשיר שלי. האם אני זכאית לתבוע את הנאמר לי?

אסף שילה, עו"ד

התשובה שלי תלויה בתשובה לשאלה האם עלות התיקון ה"נכונה" נאמר לך לפני שהוא בוצע. אם לפני התיקון בפועל נאמר לך שנעשתה טעות, וגם אם הטעות נעשתה לאחר שהבהרת באיזה טלפון מדובר, והיה עליהם להבין שהטלפון האחר אינו באחריות, אני לא חושב שיש לך עילה לתבוע את התיקון בעלות הנמוכה יותר.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת