• 7 ביוני 2013

    הטעיית לקוח אורנג'


    ברצוני להתייעץ בנוגע לסיכויי לתבוע את חברת אורנג'.
    להלן המקרה:

    כחלק מהצטרפותי כלקוח חדש בחברת אורנג' הציע לי הסוכן לקחת מכשיר ל14 יום לבדיקה, תוך כדי שהוא מסביר לי שאין שום בעיה שאחזיר את המכשיר למרות שאשתמש בו וזאת בהתאם לחוק להגנת הצרכן. מאחר שלא הייתי מרוצה מהעסקה הגעתי למרכז שירות כדי להחזיר את המכשיר אך נתקלתי בסירוב להחזרת המכשיר. בדיעבד התברר שהסוכן טעה, הנציג הודה באשמה והביעה זאת בפני החברה בפניה מסודרת בה הוא מבקש מודה בטעותו ומבקש לבטל את העיסקה. על פי כן החברה סירבה לקחת את המכשיר בחזרה. כעבור ארבעה חודשים ולאחר פניות לגופים ציבוריים שונים פנתה אלי החברה והסכימה לקבל את המכשיר בחזרה.

    ברצוני לדעת האם יש כאן עילה לתביעה?

    7 ביוני 2013
  • 7 ביוני 2013

    הטעיית לקוח אורנג'

    אולי ישנה עילה לתביעה, אבל בהעדר נזק איני מוצא בה טעם.

    7 ביוני 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?