ספור עגוםמול בזק_ראו הוזהרתם - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • עינת

    נשלח ע"יעינת 14:54, 20 ביוני 2013

    הסיפור שהיה כךהיה... הזמנתי בבזק תשתית אינטרנט,ובבזק בינלאומי ספק. אתמול הגיעו אלי הביתה 2 בחורים שהיו אמורים לחבר אותי לאינטרנט,משהו לכאורה פשוט שאמור לקחת לא יותר מ_20 דקות,מכסימום מחצית שעה, והתקינו לי את האינטרנט. בנייח האינטרנט עבד.כשניגשתי לנייד התברר שהוא לא מתחבר.המתקין כשהוא עומד בדלת ביתי בדרך החוצה, אמר לי תעשי ככה וככה וזה יסתדר לך,וזהו הלך, והמחשב לא הצליח להתחבר. התקשרתי לתמיכה של בזק، והייתי איתם על הקו אולי שעה וחצי, בניסיונות אין ספור להבין מה קורה, מיותר לציין שנערכה בדיקה מסויימת על ידי הנציגה הטכנית, ששללה לחלוטין אי תקינות המחשב.מהבדיקות שעשינו יחד התברר מעל לכל ספק שהמחשב שלי תקין לגמרי, כשראיתי שאין מה לעשות,והבעיה לא נפתרת, הנציגה של בזק, אמרה שהיא תשלח לי טכנאי ביום אחר. אמרתי לה שאני בזבזתי יום עבודה על ההתקנה הלא תקינה הזאת ואני לא מתכוננת לבזבז ימי עבודה על התחברות לאינטרנט.היא אמרה שאין מה לעשות ואני אמרתי שיש מה לעשות וזה לבטל את העיסקה כאן ועכשיו ולאלתר. באותו רגע בטלתי את העיסקה.להזכירכם, לא הותקן האינטרנט לא גלשתי ולא כלום, ביטול העיסקה היה שעתיים אחרי שהאנשים הללו של בזק שהיו אמורים להתקין בביתי אינטרנט, עזבו את ביתי בטרם בדקו שההתקנה אכן תקינה והכל עובד כהלכה, בבזק כעת אמרו לי שהם יחייבו אותי על ההתקנה הזאת, שמתוארת כאן, ההתקנה הלא תקינה,לא מספיקה עוגמת הנפש מכל העניין، אובדן יום עבודה، וכל הבלגן,,,הם יחייבו אותי על ההתקנה, אם זה לא חלם، אם זה לא בריונות ורמאות וגניבה לאור היום, אז מה כן, אשמח לשמוע מכם מה צריך לעשות מלבד מה שעשיתי כבר, תודה.

    השב
  • 20:56, 20 ביוני 2013

    אם יחייבו אותך, ולא תוכלי לבטל את החיוב באמצעות חברת כרטיסי האשראי, הייתי מציע לך לשקול תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).