לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גארי ל

הטרדה מחברת הוט

התנתקתי משירותי הוט, כמה ימים לאחר איסוף הציוד קיבלתי טלפון וסירבתי לחזור. היום מהבוקר קיבלתי כמה 5 טלפונים מנציגי קישרי לקוחות, כל אחד אומר שהוא יודע על השיחות שהיו היום אבל בכל זאת הוא רוצה להציע לי מבצע להחזיר אותי. בכל שיחה אמרתי שאיני מעוניין ויפסיקו להתקשר אליי. את ה3 הראשונות קיבלתי בהבדל של חצי שעה ואחרי כמה שעות עוד 2 שיחות. האם יש כאן עילה לתביעה על הטרדה?

אסף שילה, עו"ד

ייתכן מאוד שכן. אם היתה בקשה מפורשת להפסיק להתקשר, עושה רושם שהמשך הטלפונים מהווים הטרדה. מומלץ לתעד כל שיחה כזו.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת