• 5 באוגוסט 2013

    תביעה או דרישת פיצויים

    לפני כשבועיים ביצעתי מנוי טריפל בחברת הוט. כיום, במשך כשבועיים ישנן תקלות חוזרות ונשנות בטלויזיה. דיברתי עם מספר רב של יועצי שירות טכניים ונשלחו אליי כמה טכנאים ואף אחד לא הצליח לטפל בתקלה. מיותר לציין שהעניין גבה ממני זמן ,תסכול, עצבים ועוגמת נפש רבה..שאלתי היא אם עדיף לדרוש פיצוי ואם כן אז על סך כמה? (מהו סדר הגודל בהתחשב בפרק הזמן) או להיכנס לתביעה משפטית כנגדם

    תודה מראש

    5 באוגוסט 2013
  • 5 באוגוסט 2013

    תביעה או דרישת פיצויים

    ראשית, על הבעיה להפתר. אם לא - עליך להחליט אם את נשארת לקוחה שלהם או לא.

    רק אח"כ תוכלי להעריך את מידת הנזק שנגרם לך, ואטז ניתן יהיה לנהל איתם מו"מ אודות הפיצוי. אם הוא לא יסתיים לשביעות רצונך, תוכלי להגיש תביעה מתאימה.

    גובה הסכום אינו נתון ל"מחירון כלשהו". אין קריטריון אחיד להערכה של גובה הנזק מהסוג שאת מתארת (נזק לא ממוני כמו עוגמת נפש, עצבים וכד'). עניין של מו"מ או של פסיקה של בית המשפט.

    5 באוגוסט 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?