לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
סילביה פוקס

חיוב לא מוצדק בנטוויז'ן

שלום רב, בשנת 2008 היה לי חוב בחברת נטוויז'ן ולכן הופסק לי השירות. הסדרתי את השתלום ואף שילמתי יותר ממה שהיה צריך כך שהייתה יתרה לזכותי. יש לציין שהשירות לא הוחזר לאחר הסדרת החוב ונותקתי מהחברה לפני 5 שנים. החברה המשיכה לשלוח מדי חודש חשבוניות עם דרישה לתשלום על התוכנית שכאמור הפסקתי להשתמש בה, וגם לא הייתה לי אפשרות כיוון שהשירות הופסק. למרות פניות חוזרות ונשנות להפסקת הדרישה לתשלום והבהרה כי אינני משתמשת בשירות של נטוויז'ן כבר מספר שנים, החשבוניות המשיכו להגיע. לפני כשבוע התקשרתי שוב וביקשתי להסדיר את העניין ולאחר שלקחו ממני את הפרטים והבטיחו ליצור איתי קשר תוך 24 שעות, קיבלתי מכתב ובו נאמר שאני חייבת 675 שקלים על הצטברות חוב. מה עליי לעשות? תודה מראש.

אסף שילה, עו"ד

עליך לכתוב מכתב, בו פירוט האמור בשאלתך, ודרישה להשבת יתרת הזכות שלך, כולל ריבית והצמדה. הייתי גם מוסיף התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים נגדם, והתראה, שנקיטת הליך משפטי מצידם, לרבות מימוש הדרישה המופרכת לתשלום חוב בזמן שהיית מנותקת שלאר כדין משירותיהם, יגרום לתגובה חריפה ונחושה מצידך. שלחי את המכתב באופן שתוכלי לוודא את קבלתו (מייל/פקס עם אישור טלפוני או מכתב רשום עם אישור מסירה). כל זאת, כמובן, בתנאי שאת אכן בטוחה שהעובדות שציינת הן מדויקות וניתנות להוכחה.

סילביה פוקס

תודה רבה על עזרתך. בברכה סילביה פוקס

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת