open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 21 באוגוסט 2013

            קניית כרטיסי טיסה מאל על

            אסף שלום, ב 15.8 רכשנו 3 כרטיסי טיסה לרומא (עבורי, עבור בעלי ובני) באתר של אל על. בידינו 2 שוברי הנחה לטיסה זאת שקיבלנו מאל על (מחלקת קשרי לקוחות) מטיסתינו האחרונה עימם. כאשר התקשרתי לאל על כדי לממש את השוברים הסתבר שאפשר לממש אותם רק בסניף אל על בתל אביב (לנסוע פיזית לשם). מכיוון שאני גרה בחיפה ומכיוון שאף אחד לא יידע אותנו על כך החברה (מחלקת מכירה ישירה) הסכימה לבוא לקראתינו, אמרה לנו לשלוח את השוברים בדואר רשום ולבצע את התשלום עם הגעתם של השוברים לנתבג. השוברים הגיעו לנתבג ביום שני וכאשר התקשרתי כדי לבצע את התשלום הוסבר לי שהדואר הפנימי עובד רק בימי ראשון ושני ואני כעת צריכה לחכות עד ליום ראשון/שני הבא כדי לבצע את התשלום (25.8).
            כל ההתנהלות הזאת היא מאוד מתישה ונמשכת זמן רב. האם זה חוקי להחזיק לקוח בעמדת המתנה במשך 10 ימים לפחות?
            תודה, אירינה

            21 באוגוסט 2013
          • 27 באוגוסט 2013

            קניית כרטיסי טיסה מאל על

            אני בהחלט "מתחבר" לתחושה הלא נוחה שלך מהשירות שקיבלת, אלא שנשאלת השאלה מה אפשר לעשות פרקטית. אני לא הייתי מגיש תביעה, כי בהעדר חוזה או הוראת חוק מפורשת אשר קובעת את דרך ההתנהלות, אין פה עילה לתביעה. עם זאת, בהחלט רצוי להביע את חוסר שביעות הרצון בפני אל על. אפשר גם לדרוש פיצוי בגין הטרחה, אם כי, כאמור, איני מצפה לפיצוי מאוד משמעותי.

            27 באוגוסט 2013
            • 27 באוגוסט 2013

              קניית כרטיסי טיסה מאל על

              תודה רבה

              אירינה

              27 באוגוסט 2013
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form