דיני צרכנות - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • מאיה

    נשלח ע"ימאיה 15:44, 26 באוגוסט 2013

    שלום רב, האם לאחר שחסמתי את הפלאפון שלי לשירותי תוכן אך לא ביטלתי את השירות עצמו מול הספק כמו שרשום בתקנון שלו (כי עברו שנתיים ולא ידעתי בכלל מי זה הספק או כיצד מבטלים ולא נשלח טופס גילוי נאות), האם זה מאפשר לו לתבוע ממני כסף על sms שלא קיבלתי ? (כי חסמתי שירותי תוכן) או על sms שקיבלתי ולמרות זאת סלקום לא חייבו אותי כי ביקשתי מהם לבצע חסימה? האם יש לו זכות לתבוע ממני כסף על כך?

    השב
  • 12:45, 27 באוגוסט 2013

    אם שירותי התוכן חסומים, ואם לא בוצעה עסקה מול ספק התוכן, אין לו לכאורה עילת תביעה (אם כי צריך לראות מה היה נוסח ההתחייבות לחה הסכמת, אם בכלל).

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).