לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אלונה

חברת הוט ממשיכה לגבות ממני כסף

ביקשתי להתנתק מחברות הוט בגלל סיפור ארוך ומסובך שהיה לי איתם. התנתקתי משירות האינטרנט שלהם והם גם אספו ממיר של טלויזיה. האיסוף התקיים לפני שבועיים. היום אני רואה שבחיוב של הכרטיס האשראי של חודש הבא הם גובים ממני 70 ש"ח. אין לי מושג על מה עכשיו גובים ממני כסף. אני מנסה להימנע משיחה איתם כי כל שיחה איתם עולה לי בדמים. האם מותר להם לגבות ממני כסף לאחר שהתנתקתי מהם?? מה באפשרותי לעשות?

אסף שילה, עו"ד

ראשית, אפשר לתת הודעה לחברת כרטיסי האשראי להפסיק את הוראת הקבע. שנית, אם את לא רוצה לשוחח איתם, פני אליהם בכתב (בדואר רשום או בדרך אחרת בה את מוודאת כי ההודעה נמסרה), והתריאי, כי אם לא יושבו הכספים שמגיעים לך תוך זמן קצוב, תפני להליכים משפטיים נגדם. אם זה לא יביא לפתרון הבעיה, שקלי להגיש תביעה בבית המשםט לתביעות קטנות.

אלונה

תודה על התשובה. אני מחפשת כתובת מייל שאליה אוכל לשלוח מייל ולא מפורסם בשום מקום כתובת כזאת. האם ידוע לך על כתובת מייל שאליה אוכל לשלוח מכתב?

אשר

עצה שלי: מקמי מצלמה באיכות וידאו טובה מול המסך, או אם את קצת בענייני מחשבים תתקיני תוכנה כמו : Free Screen Video Recorder בדקי שהמצלמה / התוכנה מצליחות לתעד את הקורה על המסך. כנסי ל - http://www.hot.net.il/heb/customerservice/contactus/customerservice/ הפעילי את המצלמה / תוכנה לצילום המסך. לחצי על "נושאים כספיים". כתבי את העובדות בצורה יעילה ותמציתית, עם כל הפרטים הנכונים והמדויקים. כאשר תקבלי אישור שזה נשלח, סיימי את פעולת הצילום. אם תוך 3 ימים לא חוזרים אליך ו/או לא מפסיקים את החיוב, יש לך עילה לתבוע עד 10,000 ש"ח, מה שנקרא פיצוי לדוגמא (תעשי חיפוש בגוגל). במכתב תדרשי החזר כל הסכומים שנגבו אחרי הניתוק בתוספת ריבית והצמדה כחוק. בתביעה אם תהיה, כל הסכומים + פיצוי לדוגמא והוצאות משפט. זה תביעות קטנות. בהצלחה

אסף שילה, עו"ד

לא, אין לי כתובת כזו. שלחי בפקס או בדואר רשום.

אלונה

אם אעצור את הוראת הקבע בחב' אשראי האם הם לא יכולים להגיש נגדי תביעה??

אשר

אגב, רק עכשיו ראיתי שזה שבועיים. הם גבו רק 70. כנראה שזה חיוב יחסי חלקי. מה היה הסכום החודשי ששילמת ? 300? רק אם יגבו אח"ג יהיה לך עילה למשהו, כרגע את סתם בהיסטריה, יש להם זכות לגבות ממך את השארית של מה שאת חייבת, תסתכלי בחשבונית על מה זה.

אסף שילה, עו"ד

ודאי שהם יוכלו להגיש תביעה. האם את מעדיפה לשלם את הכסף ולהיות את התובעת?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת