מבול הצעות מגונות לדוא"ל, תוך התחזות - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • אבי לוי

    נשלח ע"יאבי לוי 01:52, 22 באוקטובר 2013

    חברה מסוימת לעסקים מפוקפקים של שדכנות כביכול, מצאה את הדוא"ל שלי, ומאז כל רבע שעה אני מקבל דיווחים, פלונית קרצה לך,.. אלמונית הסתכלה בפרופיל שלך.. וכו' לחץ פה כדי לענות לה וכו' מעולם לא פתחתי אצל חברה זו פרופיל שלי, אדרבא כל המעיין בפניותיהם רואה שהם המציאו לי שם "אברהם" כי חשבו שזה שמי לפי הדוא"ל שלי ושמי אינו אברהם וכשאני לוחץ על הלינק שאמור להביאני להסיר כתובתי מאתרם, אני מגיע לאתרם, ומוצע לי לפתוח חשבון וכו' ואין שום זכר להסרת כתובת וכו' וכן כשאני לוחץ בלינק כדי "לענות" לפניית אלמונית, גם אז אני מגיע להצעתם לפתיחת חשבון כמובן לא פתחתי חשבון, גם מה שלחצתי לענות לאלמונית היה כדי לראות אם אפשר בהמשך להסיר כתובתי מאתרם לכן בינתיים סימנתי כתובת השולח כספאם. אני בעל משפחה, ומבול כזה אינו אמור לשפר את מנוחתי ושלוותי, ולי זו היא ודאי הטרדה גסה ושאלתי היא האם יש בהטרדה זו משום הפרת החוק ויש טעם לתבעם וללמדם לקח שיחדלו מעשות כן תודה

    השב
  • 06:32, 22 באוקטובר 2013

    מדובר אכן בהפרת חוק, ויש טעם לתבוע ברמה העקרונית.

    עם זאת, ביחס לחברה אשר פועלת באופן הזה יש לי ספק אם פסק דין שיינתן נגדה הוא עניין אכיף.

    תגובה
  • 10:07, 22 באוקטובר 2013

    אם ישלמו פיצוי גדול, זה ילמדם לקח, לא?

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).