חברת YES - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • בריל

    נשלח ע"יבריל 16:51, 2 בדצמבר 2013

    שלום רב האם תוכל לעזור לי? הענין בקצרה: ביקשנו להתנתק מהחב' הללו שלחו שליח לאסוף את הציוד. השליח השאיר 2 קוביות תקשורת וכבלים וטען כי לא צריך את אלה ולכן לא ייקח אותם. אני מחוסר ידע חתמתי לו על הדף שהיה כתוב בו חוסר. בעלי חזר מהעבודה והשווה ברקוד של 2 קוביות התקשורת מול הברקודים על הדף עליהם רשם חסר והללו היו זהים .התקשרנו לחב' והללו טענו כי לא ישלחו שליח פעם שניה זאת למרות שבמהלך שיחות מרובות המוקדנים טענו כי אכן זו שגיאה של החברה . במשך השיחות הארוכות מלאות הכעס חזרנו והסברנו שזו שגיאת השליח ואנו לא אמורים לבזבז שעות בתור לדואר או לבזבז נסיעה לנשר על מנת להביא את מה שהשליח השאיר דבר לא עזר. התנהגו אלינו בחוצפה . והרי לא אנחנו שכחנו את קוביות התקשורת. הם רוצים שנלך לדואר לשלוח את זה בדואר רשום לשלוח להם קבלה בפקס ורק בתאריך לא ידוע ישלחו לנו החזר על הקבלה? ומה בדבר עלות הפקס? ההתרוצצות? ובכלל עצם זה שאנו כבר לא לקוחות שלהם יותר? התשובה שקיבלתי בגין זה שכיוון שאיננו הלקוחות הם גם לא יזכו על הקבלה מהדואר רשום ולמה אני בכלל צריכה לבזבז דקה מזמני וכסף על חוסר המקצועיות שלהם? מה ניתן לעשות? סליחה על הדברים הארוכים בכבוד רב בריל.

    השב
  • 21:19, 2 בדצמבר 2013

    אני מציע לכתוב להם מכתב קצר (במייל/פקס - לוודא שהגיע), שאומר שהחומרה שהושארה בטעות אצלכם עומדת לרשותם, ושהם רשאים לבוא לקחת אותה במועד שיתואם אתכם.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).