חיובים ללא קבלת שרות - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • Boris

    נשלח ע"יBoris 11:54, 12 בדצמבר 2013

    התחברתי לנטוויזיון ב תאריך 06/12, מאז 012 חייבו אותי כל חודש עד היום. כאשר ביקשתי את שילמתי חזרה נאמר לי שהם לא קיבלו הודאת היתה תקופת בזמנו. למרות שהנציגה אמרה שהגלישה אחרונה הייתה בתאריך התחברות לנטויזיון, לא מגיע לי החזר. איך ניתן לטפל בזה, מאיפה מתחילים, מה הפרוצדורה?

    השב
  • 01:33, 13 בדצמבר 2013

    אני מציע לך לכתוב להם מכתב, אשר מפרט את הטענות שלך.

    אם לא תקבל תשובה שתספק אותך, תוכל להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות. בדר"כ תוכל גם לקבל הסבר שם באשר לאופן מילוי טופס התביעה.

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).