• 31 בדצמבר 2013

    הטעיה בעת שדרוג מכשיר סלולרי

    שלום,
    בעת שדרוג מכשיר במסגרת התכנית הובטח לי בע"פ החזר בגובה מסוים ע"י הנציגה הפרונטלית (מתועד ומאומת בפרוטוקול הפנימי של חברת התקשורת).
    הסתבר שהנציגה טעתה וכי ההחזר ניתן רק עד גובה המכשיר (40 ש"ח לעומת 59 ש"ח כפי שהובטח). בשיחה עם מנהל נאמר כי הצדק איתי ויוחזרו הסכומים כמתחייב. היום צלצל מנהלה של הנציגה מולה ביצעתי שדרוג וטען כי לא ניתן טכנית וחוזית להחזיר לי סכום חודשי שגבוה מסכום המכשיר באופן יחסי. כמו כן טוען כי אני חתומה על כך בהסכם (שעותק ממנו אגב לא קיבלתי) אך שם לא מצוין סכום ההחזר - מטעה.
    אמרתי לו שזה סותר תשובה אחרת שקיבלתי ממנהל וכי עם כל הכבוד לטעותה של הנציגה, על סמך דבריה החלטתי לבצע שידרוג וכי מדובר בהטעיה של הלקוח.
    אשמח לשמוע האם זה חוקי והאם ניתן לדרוש באופן משפטי את הכסף מבלי לבצע ביטול עסקה כפי שהציע המנהל.
    תודה

    31 בדצמבר 2013
  • 31 בדצמבר 2013

    הטעיה בעת שדרוג מכשיר סלולרי

    התנהלות המתוארת של חברת התקשורת אינה תקינה.

    זכותך לקבל את ההחזרים במלואם, וגם לבטל את ההסכם ללא כל "קנס", בשל ההטעיה המתוארת.

    31 בדצמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?