ניתוק קו טלפון קווי ע"י הוט - פורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת

שאלה חדשה
  • יניב

    נשלח ע"ייניב 20:00, 14 בינואר 2014

    שלום, בתאריך 22/09/2013 פניתי לחברת הוט (מס' פניה 72362658) וביקשתי להתנתק מחבילת הדאבל (אינטרנט + טלוויזיה) ולהישאר רק עם קו הטלפון (במסלול "דיברת שילמת" אשר אינו נמכר היום) - ברשותי הקלטת השיחה. להפתעתי גיליתי השבוע כי גם קו הטלפון נותק ללא הסכמתי ועד כה ניסיונותיי לחברו מחדש כללו שיחות מול נציגי השירות, ההזמנות ומכירות של הוט כאשר בכל פעם אני מועבר בין נציג לנציג כאשר בשיחה האחרונה "הועברתי" לנציג שמוסמך "לטפל" בעניין ובפועל לא הועברתי והוחזקתי על הקו מקשיב לשיחת רקע לא קשורה בין נציגי הוט במוקד עד שלפתע הקו נותק. לאחר שיד ושיח רבים וביזבוז שעות עבודה, הסכימו להחזיר לי את הקו אך לא "יכלו" להחזיר לי את החבילה מפני שעברו יותר מ-14 יום מאז הניתוק, וזאת כאשר הם משכו את הזמן. אתמול פניתי לתוכנית "יהיה בסדר" בגל"צ והמפיקה לקחה על עצמה את הטיפול, והפלא ופלא, פניות הציבור של הוט חזרו אליי היום וכבר הוסדר קו הטלפון. שאלתי היא בנוגע לדרישת פיצויים מהוט לאור הניתוק של 3 חודשים, הרדיפות אחריהם ושירות לקוי בעליל. 1. האם החוק מחייב אותם לפיצוי מינימלי? 2. הטלפון הקווי משמש כטלפון חירום בבית ולא מהווה טלפון ראשי, כך שעיקר הנזק הוא עוגמת הנפש ושעות העבודה (לערכתי כ-6 שעות במצטבר), כיצד עליי לחשב את הנזק בבואי לדרוש פיצוי מהוט? תודה מראש, יניב

    השב
  • 00:49, 19 בספטמבר 2014

    תגובה
  • 00:53, 19 בספטמבר 2014

    לפני חודש עשו לי אותו דבגם החה לי טלפון ואינטרנט ביקשתי לנתק רק את האינטרנט וניתקו לי את הטלפון. עד עכשיו לא קיבלתי פיתרון או תשובה למה נותקתי. מעבירים אותי כל פעם ממכירות לשירות ומשירות למכירות. האם ניתן לתבוע אותם ובמידה וכן איך עושים את זה וכמה לדרוש

    תגובה

ההתנהלות מול חברות התקשורת אינה נעימה לרובנו: היא מצריכה הרבה סבלנות ("יו, עד שעונים בשירות הלקוחות שלהם!"), קפדנות לגבי החשבון ("מה זה 14.90 ₪ עבור "שירותי תוכן"?") ורוגע ("זה לא מה שסוכם עם הנציג שלכם!!") - כל אלה לא תמיד קיימים אצלנו.

מטרתו של פורום זה היא לנסות ולאזן את חוסר השיוויון בין "הצרכן הקטן" לבין חברות התקשורת: לתת מענה בדבר הזכויות הנתונות לצרכנים ובדבר הדרכים האפקטיביות לפעול כדי לשמור עליהן (לצעוק על נציג השירות זו לא דרך מומלצת, למשל).