גולן טלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • יחזקאל

    נשלח ע"ייחזקאל 08:47, 25 במרץ 2014

    שלום וברכה, בידי צרכניה ואשר ככל הנראה אחד העובדים התקשר דרך גולן טלקום ללא ידיעתי. לא קבלתי שום מכתב על חיוב. אתמול אני מקבל מכתב מעורך דין ובו חיוב 175 שח אשר הקרן הוא 45 שאלתי, למה לא שלחו לי מכתב חיוב, ואף אם שלחו כטענתם אני לא קבלתי. האם זה חוקי לחייב אותי מיד דרך עורך דין? האם לא היו צריכים לפנות אלי טלפונית או במכתב דואר רשום? אני רוצה להגיש מיידית תביעה בתביעות קטנות נגדם, האם אצליח? כמה אני זכאי לתבוע מהם? לציין, בכל החברות יש לי מותקן אמצעי תשלום, אילו היה פונים היה מקבלים אמצעי תשלום, הזו שיטה???

    השב
  • 09:44, 30 במרץ 2014

    אשמח לתגובה

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:26, 30 במרץ 2014

    שלום רב,
    נדרש לקבל חשבוניות מדי חודש מחברת הסלולר. ככלל מכתב החיוב בדואר רשום נשלח מטעם עוה"ד כפי שלהבנתי ארע במקרה הזה ומשכך נראה כי שליחת המכתב תקינה. כאמור השאלה האם חברת הסלולר עדכנה אותך באמצעות חשבוניות חודשיות בדבר הקו בטרם העבירה את עניינך לעו"ד.

    בהצלחה.

    תגובה
  • 08:03, 1 באפריל 2014

    א. עורך הדין שלח מכתב בדואר רגיל ולא רשום. ב. אני לא קבלתי מכשתבים מהחברה על חוב כלל, לטענתם שלחו חשבונית שאני בכל מקרה לא קבלתי, מעניין למה מכתב מעו"ד הגיע וחשבון שלהם לא.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.