• 18 בפברואר 2013

    מכשיר לא תקין

    שלום.
    אנחנו לקוחות של סלקום.קנינו מכשיר סמארטפון של lg.
    המכשיר היה בתיקון כבר חמש פעמים במהלך ששת השבועות האחרונים והבעיה לא נפתרה. לפי הדפים שקיבלנו עם פירוט הטיפול שהמכשיר עבר כל מה שנעשה זה לנקות את המכשיר... המכשיר כאמור עדיין לא תקין . יש משהו שניתן לעשות בנידון? תודה רבה

    18 בפברואר 2013
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 19 בפברואר 2013

    מכשיר לא תקין

    שלום ורה
    בהחלט מקומם.
    נראה לאור הכתוב כי מספר התיקונים שבוצעו במכשירך לאורך תקופה קצרה יחסית אינה סבירה. המלצתי הינה כי תפני במכתב אל החברה, פרטי את השתלשלות העניינים, את העובדה כי מכשירך תוקן במעבדה 5 פעמים לאורך שבועות בודדים. במידה והדבר פגע בשגרת יומך ביכולתך לציין זאת במכתב. לאחר מכן ביכולתך לדרוש כי המכשיר יתוקן לאלתר וסופית וכן פיצוי כלשהו עבור הטרטורים וכו'.
    בהצלחה

    19 בפברואר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?