חיוב על שיחות לחו"ל - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • הילה

    נשלח ע"יהילה 16:29, 29 בספטמבר 2014

    שלום, לפני כמה חודשים עברתי חברת סלולאר ל- 012 למסלול עם שיחות לחו"ל. אף אחד לא אמר לי שאני צריכה לחייג 012 כקידומת לפני כל חיוג וכך קיבלתי חיוב מנופח של 1500 ש"ח . הם עשו לי הנחה קטנה ושילמתי בלית בררה. עכשיו חבר שלי קיבל חיוב של 10,000 ש"ח בטענה שעל אף שיש לו חבילה מתאימה לחו"ל במשך שנה דיבר עם קידומת שגויה לחו"ל ?(הוא מנוי אצל גולן טלקום). עם זאת, היות והוא עולה חדש כאשר עבר חברה שאל אותם אם הוא צריך לעשות משהו מיוחד לפני החיוג ונענה בתשובה שלילית. החברה שלחה חשבון על שנה שלמה שעומד על 10,000 ש"ח, לאחר ויכוחים הם מוכנים להורידו ל- 5,000 ש"ח. נשמע לי לא הגיוני. יש עילה לתביעה? ניתן לעשות משהו? הייתה תביעה בנושא בעבר?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:35, 30 בספטמבר 2014

    שלום
    לאור הכתוב, נראה כי במידה ולחברך נאמר בעל פה דבר אשר הטעה אותו, אזי יתכן ויהיה קשה להוכיח אמירה בעל פה שארעה.
    המלצתי הינה כי תפנו במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר, פרטו את נסיבות המקרה, את העובדה שהינו עולה חדש וכי נאמר לו דבר עליו הסתמך., ציינו תאריכים ומועדים של שיחות שנערכו עם נציגי החברה. דהיינו מכתב מפורט ככל האפשר.

    בהצלחה.

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.