• 12 במרץ 2013

    מכשיר

    שלום רכשתי מכשיר סמארטפון חדש בדרך הביתה שמתי לב לפגם (פיקסל שרוף) האם החברה מחוייבת לטפל בבעיה?

    12 במרץ 2013
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 23 במרץ 2013

    מכשיר

    שלום אלמוג.
    בהחלט, על החברה לטפל בפגם.
    מלבד העובדה כי להערכתי קיימת אחריות, חובתה של החברה הינה בהתאם לחוקים כגון חוק המכר אשר לפיו לא קיבלת את המוצר שציפית לו.
    המלצתי הינה כי תפנה במכתב אל החברה, פרט את השתלשלות העניינים ודרוש את הסעד שברצונך לקבל(בין היתר החלפת מכשיר,תיקון מכשיר).
    בהצלחה.

    23 במרץ 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?