open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 17 בדצמבר 2014

            חיוב לקוח בגין מעבר מלקוח עסקי לפרטי

            שלום רב,
            אני לקוח עסקי של חברה סלולרית בעל 3 מנויים מזה 15 שנה
            לאחרונה פניתי להוזלת מסלולים,המסלולים הזולים שהוצעו היו עבור לקוחות פרטיים.
            החברה מסרה לי כי עליי לשלם 116 שקל לכל מנוי במידה ואני רוצה להעביר את המנוי לסגמנט פרטי שכן רק כך אוכל להגדיר מסלולים עסקיים.
            יש להדגיש כי בעת הצטרפות לחברה לא היה סוג עמלה כזה ורק לפני כמה שנים זה התווסף על ידם- ללא יידוע לקוחות העסקיים
            האם זה קביל?
            האם יש פה עילה לתביעה ייצוגית?
            תודה רבה

            17 בדצמבר 2014
          • 20 בדצמבר 2014

            חיוב לקוח בגין מעבר מלקוח עסקי לפרטי

            שלום
            ככלל, יש להודיע על שינוי בחבילה.
            בכדי לבחון תביעה ייצוגית יש לעמוד ולבחון במספר מאפיינים בהתאם לקבוע בחוק.
            המלצתי הינה כי תיוועץ עם עו"ד לבחינה ובירור טענותיך.
            בהצלחה

            20 בדצמבר 2014
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form