open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 18 בדצמבר 2014

            המכשיר נינעל

            שלום,ברשותי מכשיר נייד שהודיע על עידכון תוכנה,בתמימות התחברתי למחשב
            במקום עידכון ,המכשיר ביצע איתחול מחדש (זו מדניות החברה)להגדרות.
            כעת אני נדרש להשיב על שאלות שאיני זוכר את התשובות עליהן.
            סוף דבר המכשיר תקול כמו גם המיידע שהיה עליו.(מסך לבן)
            שירות לקוחות בחו'ל ולא יכולים לסייע.
            משיחות עם טכנאים פרטיים הבנתי שזו תופעה נפוצה אצל אותו יצרן,או שהטלפון נזרק או נמכר בתור חלקי חילוף.
            מאחר והשתמשתי בו לניהול העסק שלי יש שם חומר חשוב ! מה האפשרויות המשפטיות שלי,אם בכלל?
            תודה

            18 בדצמבר 2014
          • 20 בדצמבר 2014

            המכשיר נינעל

            שלום
            לאור הכתוב, ראשית יש לפנות לשירות לקוחות או לגורם רשמי בחברה בכדי לקבל תשובה רשמית וברורה לאור טענותיך.
            ביכולתך לשלוח מכתב לכתובת שירות הלקוחות בו תפרט את נסיבות המקרה וטענותיך.
            בהתאם לתשובות שירות הלקוחות ניתן יהיה לבחון המשך הליך.
            בהצלחה

            20 בדצמבר 2014
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form