• 18 בפברואר 2015

    חברת פלאפון

    שלום רב, הורי פנסיונרים בני 70++ פנו לשרות במרכז פלאפון בירושלים, לצערי הרב התחיסות אליהם היתה מבישה ואף משפילה, וזאת לאחר שאימי התקשרה מספר פעמים למוקד ואמרו לה להגיע פיזית לחברה.
    1. בפלאפון של אבי מדגם ישן מאוד חיבו את חשבונו משנת 2012 בכרטיס SIM שאינו קיים (הוא איננו יודע מה זה SIM בכלל).
    2. אמי שהיתה מלווה בנכדה בן 15 הגיע למוקד לתיקון פלאפון בזמן הטיפול הפקידה הציעה לאמא שלי "מתנה" טבלט בתנאי שתחתום שאינה עוזבת את פלאפון לטובת חבר אחרת בתקופה של 3 שנים, אימי אמרה שאין בעיה מבחינתה כי היא לא מתכוונת לעזוב את פלאפון וחתמה על המסמך. הפקידה הביאה לה טבלט ואמרה הנה זו מתנה.... וראו הפתעה המתנה הפכה לתשלום של 39 שח כל חודש. כאשר פנינו לחברת פלאפון אמרו שאין מה לעשות היא חתמה על עסקה, כל טענה של אימי שאין זו עסקה אלה הונאה עלו בתוהו. האם יש קייס כאן לתביעה?
    תודה ויום טוב.

    18 בפברואר 2015
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 26 בפברואר 2015

    חברת פלאפון

    שלום,
    לאור הכתוב נראה כי יש לבחון את טענותיכם.
    במידה וטרם פתחתם את הטאבלט, ביכולתכם לדרוש את החזרתו לביטול העסקה.
    במידה ופתחתם את הטאבלט, המלצתי הינה כי תפנו במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה אל החברה ופרטו את כל נסיבות המקרה.במידה ותגובת החברה לא תשביע את רצונכם, ביכולתכם לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה.

    26 בפברואר 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?