יום שלם אין קו ורמי לוי לא מוכנים לקחת אחריות - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אודיה אוחיון

    נשלח ע"יאודיה אוחיון 11:02, 26 בפברואר 2015

    שלום, ב24.02 התחלתי לנייד את הקו שלי מגולן לרמי לוי. ישנה תקלה אצל החברות האילו ויום שלם- כל ה25 נותרתי בלי קו, כאשר שתי החברות העבירו אותי מאחת לשניה ולא לקחו אחריות. מצטרפים לכך זמן המתנה ארוך, מסירת מידע שגוי, אי לקיחת אחריות ובפועל- העובדה שיום שלם לא היה לי קו, ובנוסף אני מחוייבת גם על חבילה של רמי לוי וגם של גולן, כי לגולן אין חיוב יחסי.בנוסף, הפסדתי מעסיקים שחזרו אלי עם הצעות עבודה כי אני בתהליך שלית קורות חיים. האם יש לי עילה לתביעה? תודה רבה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:02, 11 במרץ 2015

    שלום רב
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי תשלחי מכתב אל חברת הסלולר באמצעות דואר רשום בו תעלי את טענותיך ואת השתלשלות המקרה. ביכולתך לבקש פיצוי בגין התנהלות זו שחווית.
    בהצלחה
    נבו

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.