• 26 בפברואר 2015

    יום שלם אין קו ורמי לוי לא מוכנים לקחת אחריות

    שלום,
    ב24.02 התחלתי לנייד את הקו שלי מגולן לרמי לוי.
    ישנה תקלה אצל החברות האילו ויום שלם- כל ה25 נותרתי בלי קו, כאשר שתי החברות העבירו אותי מאחת לשניה ולא לקחו אחריות.
    מצטרפים לכך זמן המתנה ארוך, מסירת מידע שגוי, אי לקיחת אחריות ובפועל- העובדה שיום שלם לא היה לי קו, ובנוסף אני מחוייבת גם על חבילה של רמי לוי וגם של גולן, כי לגולן אין חיוב יחסי.בנוסף, הפסדתי מעסיקים שחזרו אלי עם הצעות עבודה כי אני בתהליך שלית קורות חיים.
    האם יש לי עילה לתביעה?
    תודה רבה

    26 בפברואר 2015
  • 11 במרץ 2015

    יום שלם אין קו ורמי לוי לא מוכנים לקחת אחריות

    שלום רב
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי תשלחי מכתב אל חברת הסלולר באמצעות דואר רשום בו תעלי את טענותיך ואת השתלשלות המקרה. ביכולתך לבקש פיצוי בגין התנהלות זו שחווית.
    בהצלחה
    נבו

    11 במרץ 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?