• 8 ביולי 2015

    תביעת חברת סלקום על עגמת נפש

    שלום
    לפני כשבועיים קיבלתי שיחה מנציג סלקום ממחלקת שימור לקוחות שהודיע לי שאני נמצאת בחברה שלהם כבר 4 שנים ושהוא מעוניין להציע לי חבילת שדרוג ממש משתלמת במחיר מאד משתלם שכוללת המון דברים בתוכה.בהתחלה זה היה נשמע לי מפתה אך כשירדתי לפרטים הקטנים הבנתי שהם פשוט מנסים לחייב אותי שוב במכשירים חדשים על מנת שתהיה לי התחייבות לחברה.בהתחלה אמרתי לנציג שאני מוכנה לקחת את החבילה אך כאשר התקשר לשאול את פרטי הזהות והאשראי שלי אמרתי לו כי אינני מעוניינת יותר ושאני יוותר,הוא אמר לי בסדר גמור ולא דיברנו יותר.מפה לשם התחילו לשלוח לי הודעות מסלקום ,ברכות על זה שהצטרפתי לחבילה חדשה וששדרגתי מכשיר,שלחתי לנציג הודעה ושאלתי אותו למה שולחים לי דברים כאלה והוא אמר שלוקח למערכת 24 שעות להתעדכן בזה שלא שדרגתי.אמרתי בסדר..ויום אחרי עדיין המשיכו לשלוח לי הודעות והתקשרו אליי איו ספור פעמים מדינמיקה סלולר לשאול אם אני מרוצה מהמכשיר וכמה וכמה פעמים אמרתי להם שלא שדרגתי.לאחר הודעות בלתי פוסקות שלחתי לנציג שוב הודעה שזה ממש לא בסדר ושאני יתלונן אם לא יפסיקו,כמה דקות לאחר מכן הנציג חזר אליי בתשובה שבין היתר כללה את המשפט הבא: ״גברת את לא צריכה להתנסח כמו בן אדם חסר השכלה״
    לא עניתי כלום להודעה הזו וממש נפגעתי בייחוד בתור לקוחה שנמצאת אצלם כבר 4 שנים רק מראה כמה הם מזלזלים בבן אדם אחרי שסירב לשדרג חבילה העיקר כשדיברנו על השדרוג הוא מאד התלהב והיה נחמד ואז דיברר בצורה מאד מעליבה.
    ולשאלתי..האם אפשר על דבר שכזה לתבוע את החברה שנציג שמייצג אותה דיבר ככה ללקוחה?בלי שום הצדקה וכמובן שיש לי את ההודעות שמורות בפלאפון

    8 ביולי 2015
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 28 ביולי 2015

    תביעת חברת סלקום על עגמת נפש

    שלום רב,
    לאור הכתוב ביכולתך לשלוח מכתב לחברת הסלולר ולפרט את השתלשלות העניינים. את העובדה שפנית ובזבזת מזמנך וכן את העובדה כי נעלבת כדבריך, מדברי הנציג.
    ביכולתך לדרוש במכתבך פיצוי כלשהו הנראה בעיניך כריאלי למקרה.

    בהצלחה

    28 ביולי 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?