תביעת סלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • יעל

    נשלח ע"ייעל 19:36, 10 באוגוסט 2015

    שלום רב, האם זה הגיוני או חוקי שסלקום לא מוכנים להמציא לי חוזה תוכנית חתום על ידי (בניגוד למסמך סטנדרטי לא חתום) בתואנה שעקב תקלה טכנית החוזה לא נסרק אלקטרונית בשנת 2011? אני רוצה לתבוע את סלקום בגין חיוב יתר של 1,500 ש"ח על פני שנה וחצי או/ו בגין הטעייה. לשם כך אני רוצה חוזים ספציפיים חתומים על ידי של התוכניות שהתחייבתי אליהם (ולא מסמך סטנדרטי). בתודה מראש

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:26, 18 באוגוסט 2015

    שלום,
    ככלל, מוטלת גם על הצרכן חובה לשמור הסכם הנערך בינו לבין חברה.
    במידה וההסכם אינו בידך, ביכולתך לפנות אל בית המשפט ולבקשו להורות לחברת הסלולר למסור לך אותו, אולם להבנתי את פנייתך, חברת הסלולר טוענת שההסכם אינו קיים. במידה וההסכם לא קיים, הדבר יקשה על הוכחת טענותיך בבית המשפט.

    בהצלחה

    תגובה
  • 18:16, 18 באוגוסט 2015

    תודה על תשובתך. לאחר שבוע של טרטורים בטלפון עם נציגת שירות לקוחות, נציגת שימור לקוחות ומנהל- קבלתי את החוזה משנת 2011 (למרות שאמרו שהוא לא נסרק אלקטרונית עקב תקלה טכנית) אבל לא קבלתי את החוזה משנת 2013.

    המנהל שעמו דברתי טען שהוא לא מוכן להביא לי את ההסכם משנת 2013 מכיוון שמבחינה משפטית אין לחברת סלקום חובה לשמור את ההסכם בארכיון. האם הוא דובר אמת?

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.