טלפון לא תקין - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • תומר

    נשלח ע"יתומר 10:35, 21 במאי 2013

    לפני כמספר חודשים רכשתי מכשיר סלולרי מסוג גלקסי S2. מאז החלה מסכת ייסורים, במהלכה המכשיר נשלח לתיקון במסגרת האחריות 3 פעמים, כל פעם נאמר לי שהוא תוקן ולמעשה התקלה נמשכה. המכשיר היה למעשהיותר מחודשיים במצטבר במעבדה של החברה, וחזר אליי שוב לפני כמה ימים, כאשר המכשיר עדיין עם אותה התקלה. דיברתי עם נציגי החברה וטענתי שזה כבר לא ייתכן ואני רוצה לקבל מכשיר חדש ללא תקלות. הם מצידם טוענים כי אין שום תקלה במכשיר ואני עושה את כל זה רק כדי לקבל טלפון חדש. אקדים ואומר שהטלפון שקניתי הינו חדש, ואם היה מגיע תקין לא היה לי שום צורך לקבל מכשיר חדש. מה עליי לעשות? תביעות קטנות? המועצה לצרכנות? אם אני אלך לתביעות קטנות, לא מספיק שהם יציגו מסמך מטכנאי שלהם שאומר שהמכשיר תקין בשביל לדחות את הטענות שלי? תודה מראש, תומר

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    12:43, 22 במאי 2013

    שלום תומר
    אכן מקומם.
    בנוגע לתביעה קטנה, עליך כתובע יהיה להוכיח כי המכשיר מקולקל, למשל באמצעות בדיקה של טכנאי. ללא הוכחה שכזו תתקשה להוכיח טענותיך.
    המלצתי,ראשית, הינה כי תפנה אל החברה במכתב בדואר רשום ואישור מסירה. פרט במכתב את השתלשלות העניינים ואת העובדה כי הינך דורש מכשיר חדש לאור אי תקינותו לאורך זמן של המכשיר. במידה ותגובת החברה לא תהיה לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות כאמור.
    בהצלחה

    תגובה
  • 21:21, 22 במאי 2013

    אם אני לוקח את הטלפון לטכנאי שבאמת מתקן את התקלה הם יכולים לטעון שהאחריות כבר לא חלה על המכשיר מכיוון שהטכנאי אינו מטעמם? והאם הם יכולים לסרב להחליף את המכשיר מכיוון שהטכנאי הפרטי תיקן את המכשיר וכעת אין לו תקלה?

    שוב תודה,

    תגובה
  • 21:33, 2 ביולי 2013

    כנל אצלי....
    גלקסי אס 4 חדש מחנות של מקורית של היבואן בבאר שבע....
    הטלפון נכבה ונדלק כשמניחים אותו....
    הראינו את זה למוכר והוא כמונו חשב שמדובר בחיישנים ה"חכמים" או בפונקציות החדשות של המכשיר....
    אבל כמונו הוא התבדה ואמר שהמכשיר לא תקין ושלח אותו חמעבדה....לאחר שבוע חזר המכשיר ואמרו בהתחלה שכרטיס הזיכרון החיצוני גרם לבעיו....הופרך כי הכרטיס נקנה ימים ספורים לפני שהגעתי להתלונן על התקלה...בנוסף התקלה הופיע מייבשבוע הראשון..
    וגם המוכר ראה את התקלה ללא כרטיס.
    אחכ טענו שצרבו תוכנה למרות שבפירוש ....הנחת מכשיר על שולחן אינה דבר שקשור לתוכנה....
    אחכ טענו שצרבו קובץ מיוחד.....בקיצור חוסר מקצוענות מוחלט וחירטוטים....
    אני מסרב לקחחת המכשיר ופועל לביטול עסקה..תיזהרו ומקווה שאצליח לזכות בכספי בחזרה...

    תגובה
  • 21:33, 2 ביולי 2013

    כנל אצלי....
    גלקסי אס 4 חדש מחנות של מקורית של היבואן בבאר שבע....
    הטלפון נכבה ונדלק כשמניחים אותו....
    הראינו את זה למוכר והוא כמונו חשב שמדובר בחיישנים ה"חכמים" או בפונקציות החדשות של המכשיר....
    אבל כמונו הוא התבדה ואמר שהמכשיר לא תקין ושלח אותו חמעבדה....לאחר שבוע חזר המכשיר ואמרו בהתחלה שכרטיס הזיכרון החיצוני גרם לבעיו....הופרך כי הכרטיס נקנה ימים ספורים לפני שהגעתי להתלונן על התקלה...בנוסף התקלה הופיע מייבשבוע הראשון..
    וגם המוכר ראה את התקלה ללא כרטיס.
    אחכ טענו שצרבו תוכנה למרות שבפירוש ....הנחת מכשיר על שולחן אינה דבר שקשור לתוכנה....
    אחכ טענו שצרבו קובץ מיוחד.....בקיצור חוסר מקצוענות מוחלט וחירטוטים....
    אני מסרב לקחחת המכשיר ופועל לביטול עסקה..תיזהרו ומקווה שאצליח לזכות בכספי בחזרה...

    תגובה
  • 09:47, 3 ביולי 2013

    מוטי שלום,

    אשמח אם תציין של מאיזה חברת ייבואן רכשת את המכשיר (לא סלקום וכו').
    כך אם יתברר שמדובר באותה חברה, הדבר יעזור לנו בביסוס תיק יותר חזק כנגדם ובהשגת כספנו בחזרה.

    תגובה
  • 10:45, 9 ביולי 2013

    אני רכשתי מקי.אס .פי באילת והמכשיר לאחר שבועים הלך לעולמו

    תגובה
  • 10:07, 9 ביולי 2013

    עוד בשיחה הראשונה עם השרות ולפני שראו את המכשיר והבינו
    מה הבעיה מסרה הנציגה בטלפון "ימסרו לך הצעת מחיר"
    שהסברתי עוד לא ראיתם את המכשיר על מה הצעת מחיר הבנתי
    שהמטרה לקחת כספים מהלקוח והאחריות שנתיים היא סתם כיסוי תחת שכל המטרה למשוך את הלקוח לקנות את המכשיר.
    המכשיר גלקסי 4 נקנה לפני פחות מחודש וקרס עקב התחממות יתר ,נקנה בקי.אס פי באילת המכשיר הגיע שלם ללא שריטה לשריות וחתמנו על הבדיקה של הנציג. החברה טוענת שהמכשיר
    שחור ולא נדלק אולי קיבל מכה.לא יכול להיות מכיוון שכל הזמן המכשיר עם מגן +מדבקה ובמידה והיה מקבל מכה היה סימן
    לשבר באיזה מקום המכשיר חדש

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.