• 11 ביוני 2013

    ניצול חבילת גלישה שיקרית

    התחברתי לחברה סלולארית סלום פחות מחודש ימים ורכשתי אצלהם מכשיר מסוג סמסונג גלקסי החדש
    בחוזה הובטח לי 2 גיגה גלישה ולאחר חריגה מ 2 גיגה גלישה המהירות יורדת

    מכוון שהטלפונים החכמים היום מאפשרים המון אופציות קיים במכשיר הסמסונג הגדרה של שימוש בנתונים זאת אומרת כל אפליקציה שמשתמשת בשירות אינטרנט נרשמת בכמות השימוש (מגה בייט )כל חודש בחודשו

    פחות מחודש שאני מרגיש שהגלישה לא עובדת כמו שצריך ופניתי לשרות הלקוחות ושם הוסבר לי שהשתמשתי ב 2.5 גיגה זאת אומרת חרגתי מהמסלול . אבל לפי ההגדרה של הטלפון בשימוש בנתונים מראה לי שהישתמשתי רק ב 1.23 גיגה מה שאומר שלא חרגתי מהחבילה עדיין ! ובכל זאת הורידו לי את המהירות גלישה ! שוחחת עם נציגת שירות והיא הסבירה לי שבמחשב מראה לה שכן חרגתי והסברתי לה שלפי ההגדרה בטלפון לא חרגתי ... היא אמרה שהיא תעביר את המידע הזה לגבי ההגדרה של שימוש בנתונים וביבדקו על מה מדובר ופה זה נגמר נישארתי אמצע החודש עם חבילת גלישה שלא זזה ובעצם אני משלם על מוצר שיקרי לחלוטין !!! מה עליי לעשות אשמח עם מישהו יוכל לעזור

    אפשר לקורא בברור שסמסנוג הוציא את האפשרות הזאת בכדי לעקוב אחר הגלישה
    http://www.mako.co.il/nexter-cellular/Article-b954db7ff43a731006.htm

    11 ביוני 2013
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 18 ביוני 2013

    ניצול חבילת גלישה שיקרית

    שלום דודי
    בהחלט מקומם
    המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר, פרט את השתלשלות העניינים ואת העובדה שידועה לך כמות השימוש בגלישה. צרף את האישור מהמכשיר למכתבך כאסמכתה.
    דרוש בנוסף פיצוי עבור העובדה שהגלישה נמוכה ופוגעת ליכולתך להשתמש במוצר שרכשת.
    בהצלחה.

    18 ביוני 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?