קניתי מכשיר lg g4 לא מהיבואן הרשמי,לצערי התרחשה אצלי במכשיר התקלה המפורסמת - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • yonatan

    נשלח ע"יyonatan 19:57, 24 בספטמבר 2016

    קניתי מכשיר lg g4 בחנות סלולר בראשון לציון,לצערי קרתה לי התקלה של lg במכשרי הg4 ,נגשתי לחנות ובעל העסק הכחיש ואמר שלא ידוע לו על תקלה של lg ,ואמר שזה יתוקן,אני ממתין מעל לחודש ובעל העסק טוען שזה במעבדה והוא לא יודע אפילו מתי זה יחזור ,בפעם האחרונה שנגשתי אליו הצלחתי לקבל ממנו מכשיר חלופי נוקיה ישן שהוא בקושי עובד וזה קבלתי אחרי שהתעקשתי ,הוא התחיל לזלז בי והוא לא מעוניין לעדכן אותי,כשאני מגיע לחנות לברר הוא פונה ללקחות אחרים ולא מתייחס ,הכי מעצבן זה הוא התחיל להגיד לי שחבל שקנית את lg g4 היית קונה גלקסי,אני לא יודע מה לעשות ,הוא אינו מוכן להגיד לי תאריך משוערך שlg g4 יחזור מהמעבדה,ואני נשאר תלוי באוויר ללא מענה בלי נייד,איך אני יכול לפעול נגדו ??,תודה מראש לעוזרים

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:18, 6 באוקטובר 2016

    שלום רב,
    ככלל יש אחריות על ספק המוצר לתקן את התקלות תוך הזמן שנקבע בהסכם ובתעודת האחריות.
    המלצתי הינה כי תפנה במכתב אל החנות והעלה את טענותיך בכתב.
    ככל ולא תזכה לתגובה, ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנה, וזאת בהתאם לבחינת זכויותיך.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.