לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מיטל

חידוש חוזה אוטומטי בתום תקופת המבצע במחיר גבוהה מהרגיל

שלום רב, ב- 3/2015 התחלתי חבילת מבצע בסך 40 ₪ לחודש למשך שנה במעמד השיחה עם הנציג הוסבר לי כי בתום תקופת המבצע המחיר יעלה למחיר מלא. לאחר כמה חודשים אני שמה לב שבחיוב האשראי מופיע 80 ₪ בחודש. שדיברתי עם נציגת החברה היא אמרה שהחיוב מתבצע כל חודשיים ולכן חוייבתי ב- 80 ₪. ביקשתי באופן מפורש שיחייבו אותי כל חודש בחודשו על מנת שאני לא יצטרך לעקוב אחרי התשלומים בכל חודש. הבקשה שלי לא נענתה והמשכו לחייב אותי ב- 80 ₪ לחודשים. התקשרתי שוב וביקשתי לתקן. לאחר מספר חודשים התחלתי לראות באשראי חיוב של 100 ₪ בחודש לאחר בדיקה ראיתי כי חוייבתי כל חודש ב- 100 ₪ בחצי שנה האחרונה כי המבצע הסתיים. בשיחה עם מנהל החברה אמר שהם שלחו הודעה מוקדמת בחשבונית ואף התקשרו והשאירו הודעה במענה הקולי ולכן הם אינם מוכנים לזכות. אני אף פעם לא קיבלתי חשבוניות/ אין לי מענה קולי. השאלה שלי היא האם ניתן לתבוע את חברת הסלולאר על חיוב יתר? (אני יודעת שתוקן חוק הגנת הצרכן שאומר שאסור לחברות לחדש התקשרות לאחר תקופת המבצע ללא קבלת הסכמה מפורשת מהלקוח- האם זה תקף גם לחברות הסלולאר בעסקת מכר טלפונית?) שאלה שניה- האם ניתן לטעון שחיוב כל חודשיים המעלה את המחיר אוטומטית מטעה את הלקוח בכוונת תחילה? (וביקשתי במפורש להפסיקו). תודה רבה.

עו"ד נבו למפל

שלום רב, ככלל, לגבי הגבייה מדי חודשיים, עולה השאלה מה כתוב בהסכם ההתקשרות בינכם, ככל וכך כתוב , אזי נראה כי ביכולתה של חברת הסלולר לפעול כך. ככל ולא עודכנת במעמד החתימה ובנוסף לפנייתך בבקשה להפסקת חיוב פעם בחודשיים, אזי נראה כי הצדק עמך. לשאלתך השנייה, ככלל , אין לחדש חבילה ללא הסכמה של הלקוח. המלצתי הינה כי תפני בכתב אל החברה, בדואר רשום עם אישור מסירה והעלי את טענותיך. ככל ותשובת החברה לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לשקול פניה אל בית המשפט לתביעות קטנות בהתאם לזכויותיך. בהצלחה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר