איחור בחיוב אשראי כמעט בשנה. - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אביעד

    נשלח ע"יאביעד 17:03, 19 ביוני 2013

    במהלך השבוע האחרון צפיתי בפרטי חיובים בכרטיס האשראי והופיע חיוב מחברת HOT MOBILE על סך 89 ש"ח. כיוון שאני לא לקוח שלהם למעלה מחצי שנה תהיתי מדוע חוייבתי. התקשרתי לחברה היום בתאריך ה-19/6/13 ושאלתי מדוע חייבו אותי, הנציגה אמרה כי מדובר בתקלה טכנית שהייתה לחברה במהלך התקופה בה הייתי לקוח שלהם ושילמתי על חודש ספטמבר 2012 בו הייתה התקלה, היא אמרה לי שאני מוזמן לבדוק דרך חברת האשראי האם באותו חודש חוייבתי ע"י החברה או לא. ביקשתי את היסטוריית התנועות ביני לבין החברה והיא אמרה שזה יעלה לי כ-9 ש"ח שאלתי מדוע יעלה לי כסף לדעת מה שילמתי להם, לא הייתה לה תשובה. בתמורה היא שלחה לי את אותו חודש בו הייתה תקלה ספטמבר 2012 את הפירוט לאימייל, תוך כ-3 ימי עסקים אני אקבל אימייל זה היא מסרה. האם הגיוני שחברת תקשורת תחייב לקוח בגלל תקלה אצלם לאחר כמעט שנה?

    השב
  • 18:23, 19 ביוני 2013

    לאחר בדיקת מול חברת ישראכרט בוצע חיוב במהלך החודש הנ"ל ולא הייתה שום תקלה בהעברת הכסף, בדקתי עם הנציג והוא אמר שכל חודש בחודשו שולם תשלום לחברה הנ"ל ללא שום בעיה/תקלה. ביקשתי ממנו למנוע אפשרות שאותה חברה תחייב אותי ולהחזיר את הסכום בו הם חייבו אותי.
    הוא אמר שכל בעיה שתתעורר ביני לבין החברה לקבוצת ישראכרט אין צד בעניין - אמת לאמיתה!

    אני צריך להתחיל להכין עו"ד? לחיוב שהחברה בעצמה לא יודעת על מה הוא ונציגיה מוסרים מידע כוזב?

    תגובה
  • 18:43, 19 ביוני 2013

    התקשרתי שוב להוט מובייל הודעתי לנציג את כל המהלך הוא אמר שאין מחשבים ושהוא לא יכול לעשות כלום, אמרתי לו שירשום את המספר שלי אם במידה ומתעוררת בעיה שיחזרו אלי הוא אמר שהוא לא יכול ושאני יתקשר אחר כך לבדוק אם המחשבים שלהם חזרו, אני באמת צריך לרוץ אחריהם כל היום לבדוק אם המחשבים שלהם עובדים ואם אני צודק או טועה?

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    18:26, 22 ביוני 2013

    שלום אביעד
    בהחלט מקומם.
    המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברה ופרט את השתלשלות העניים ודרוש פיצוי בגין הטרטורים ועגמת הנפש שחווית.
    במידה ותגובת החברה למכתבך לא תהייה לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות להוכחת טענותיך.
    בהצלחה

    תגובה
  • 06:43, 2 בדצמבר 2013

    בהמשך לנושא. באותו תאריך ה-22/06/2013 שוב התקשרתי לחברה, והתשובה היא לפי הנציגה "אני לא רואה שום חוב לגביך, הכל בסדר" ניתקתי והמשכתי את חיי. אתמול בתאריך ה-01/12/2013 כן כמעט חצי שנה לאחר מכן קיבלתי מכתב מחברת הוט מובייל. בו היא מפרטת את החוב עפ"י הכתוב "אי הסדרת הוראות קבע" מכתב זה נשלח ממערכת מוקד גביה של החברה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.