לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אביעד

איחור בחיוב אשראי כמעט בשנה.

במהלך השבוע האחרון צפיתי בפרטי חיובים בכרטיס האשראי והופיע חיוב מחברת HOT MOBILE על סך 89 ש"ח. כיוון שאני לא לקוח שלהם למעלה מחצי שנה תהיתי מדוע חוייבתי. התקשרתי לחברה היום בתאריך ה-19/6/13 ושאלתי מדוע חייבו אותי, הנציגה אמרה כי מדובר בתקלה טכנית שהייתה לחברה במהלך התקופה בה הייתי לקוח שלהם ושילמתי על חודש ספטמבר 2012 בו הייתה התקלה, היא אמרה לי שאני מוזמן לבדוק דרך חברת האשראי האם באותו חודש חוייבתי ע"י החברה או לא. ביקשתי את היסטוריית התנועות ביני לבין החברה והיא אמרה שזה יעלה לי כ-9 ש"ח שאלתי מדוע יעלה לי כסף לדעת מה שילמתי להם, לא הייתה לה תשובה. בתמורה היא שלחה לי את אותו חודש בו הייתה תקלה ספטמבר 2012 את הפירוט לאימייל, תוך כ-3 ימי עסקים אני אקבל אימייל זה היא מסרה. האם הגיוני שחברת תקשורת תחייב לקוח בגלל תקלה אצלם לאחר כמעט שנה?

אביעד

לאחר בדיקת מול חברת ישראכרט בוצע חיוב במהלך החודש הנ"ל ולא הייתה שום תקלה בהעברת הכסף, בדקתי עם הנציג והוא אמר שכל חודש בחודשו שולם תשלום לחברה הנ"ל ללא שום בעיה/תקלה. ביקשתי ממנו למנוע אפשרות שאותה חברה תחייב אותי ולהחזיר את הסכום בו הם חייבו אותי. הוא אמר שכל בעיה שתתעורר ביני לבין החברה לקבוצת ישראכרט אין צד בעניין - אמת לאמיתה! אני צריך להתחיל להכין עו"ד? לחיוב שהחברה בעצמה לא יודעת על מה הוא ונציגיה מוסרים מידע כוזב?

אביעד

התקשרתי שוב להוט מובייל הודעתי לנציג את כל המהלך הוא אמר שאין מחשבים ושהוא לא יכול לעשות כלום, אמרתי לו שירשום את המספר שלי אם במידה ומתעוררת בעיה שיחזרו אלי הוא אמר שהוא לא יכול ושאני יתקשר אחר כך לבדוק אם המחשבים שלהם חזרו, אני באמת צריך לרוץ אחריהם כל היום לבדוק אם המחשבים שלהם עובדים ואם אני צודק או טועה?

עו"ד נבו למפל

שלום אביעד בהחלט מקומם. המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברה ופרט את השתלשלות העניים ודרוש פיצוי בגין הטרטורים ועגמת הנפש שחווית. במידה ותגובת החברה למכתבך לא תהייה לשביעות רצונך, ביכולתך לפנות אל בית המשפט לתביעות קטנות להוכחת טענותיך. בהצלחה

אביעד

בהמשך לנושא. באותו תאריך ה-22/06/2013 שוב התקשרתי לחברה, והתשובה היא לפי הנציגה "אני לא רואה שום חוב לגביך, הכל בסדר" ניתקתי והמשכתי את חיי. אתמול בתאריך ה-01/12/2013 כן כמעט חצי שנה לאחר מכן קיבלתי מכתב מחברת הוט מובייל. בו היא מפרטת את החוב עפ"י הכתוב "אי הסדרת הוראות קבע" מכתב זה נשלח ממערכת מוקד גביה של החברה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר