• מוריס

    נשלח ע"ימוריס 13:02, 10 ביולי 2013

    שלום רב, אני מחובר לחברת אורנג, כבר חודש וחצי איך שכיבו לי את השיחות היוצאות + אינטרנט בגלל שהיה לי באלגן אם אמצעי התשלום , יש לי שיחות נכנסות. קיבלתי חשבון אחרון לתשלום על החבילה , אבל לא קיבלתי את השירות של האינטנט והשיחות היוצאות בתקופה זו . דיברתי איתם והם אמרו לי שאני חייב לשלם את החשבון כי אני מחוייב לחבילה ! האם זה נכון לפי החוק ? יש לי את הפירוט שבו הפסיקו לי את השירות והוכחה לזה . האם באמת אני מחוייב לחבילה ?? או לשלם את החשבון ?? תודה מראש .

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    13:51, 16 ביולי 2013

    שלום מוריס

    ככלל, במידה והפרת את ההסכם בכך שלא שילמת אזי חברת הסלולר יכולה לגבות עבור הציוד שבידך, השירותים שניתנו לך. המלצתי הינה כי תפנה במכתב אל החברה, וטען טענותיך.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.