• 3 בינואר 2013

    הוט מובייל

    שלום
    אני לקוחה של הוט מובייל חוץ מהבעיות שיש לי איתם החודש נוצרה בעיה חדשה שאני רוצה להתייעץ.
    בחודשים 10 11 הם לאחייבו אותי על החבילה בגלל תקלה טכנית אצלהם והחודש הם חייבו אותי על חשבונית של החודש 12 וגם עוד חיוב על חודש 10 רציתי לדעת האם מותר להם על פי חוק לעשות דבר כזה ולחייב פעמיים בחודש? האם היו צריכים להודיע לי? חוץ מזה אני מחכה כבר חצי שנה לזיכוי שהם חייבים לי כי עשו לי טעות במשך 3 החודשים הראשונים האם מותר להם למשוך את זה חצי שנה?
    מה עליי לעשות? תודה

    3 בינואר 2013
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 4 בינואר 2013

    הוט מובייל

    שלום ויקי
    אכן מקומם.
    בנוגע לשאלתך הראשונה, אכן לא תקין מטעם חברת הסלולר לדרוש תשלומים כפולים עבור חודשים בהם לא נגבו כספים באשמתה. דהיינו נראה כי חברת הסלולר הייתה צריכה להודיע לך על גביית התשלום הכפול.
    כמו גם העובדה הלא תקינה כי חברת הסלולר חבה כלפיך סכום כסף לאורך תקופה.
    המלצתי הינה לשלוח מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה ולפרט את השתלשלות העניינים: את העובדה כי נגבו סכומי כסף מצטברים ללא אישורך וכן את העובדה כי מגיע לך זיכוי שטרם קיבלת.
    בהצלחה

    4 בינואר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?