• 12 בספטמבר 2013

    הטעיה והתנערות של חברת סלולר ( מאט ערוך, אך מפורט, עמכם הסליכה)

    שלום וברכה
    בבקשה תעזרו לי אני כבר נואשת!!!
    אני גרה באילת, לפני שנה יצרתי קשר עם הוט מובייל וביררתי כמה יעלה לי מכשיר דרכם והעם זה יהיה עם או בלי מעמ.
    דיברתי עם שלושה נציגים והשלושה אמרו שבוודאי שזה יהיה בלי מעמ. אני אקבל את המכשיר עם שליח עד הבית.
    כעבור חודש ראיתי שחייבו אותי בסכום המלא כולל מע"מ!! מכאן התחיל גהנום. דיברתי איתם במשך שנה וכל פעם דרמה אחרת. שלחתי להם תדפיס של האשראי שלי, הם אמרו שלא קיבלו. דיברתי עם המנהלת שלהם שאמרה שהיא תדאג להכל ואני אזוכה. כעבור כמה חודשים לא קרה דבר, הגעתי לנקודת שירות שלהם. הנציג שם אמר שהם יבטלו את העסקה ויחייבו אותי מחדש אך במקום 24 התשלומים שנותרו לי מקסימום יחלקו לארבע! אמרתי לו שזה ממש לא מקובל עלי אין לי עכשיו סכומים כאלה, אז הוא פשוט אמר שזאת בעיה שלי, הם לא יכולים ליפרוס ליותר אפילו שעשו טעות!!! אחרי 40 דקות ושיחה שלו עם המנהלת הוא החתים אותי על טופס חלוקה ל24 תשלומים.
    כעבור חודש אני בודקת את האשראי שלי ורואה שהחיובים ממשיכים. התקשרתי לשירות לקוחות והנציגה אמרה לי לא לדאוג חודש הבא אני אראה גם את הזיכוי וגם חיוב מחדש ( את השיחה הזאת כבר השכלתי להקליט). טוב נהדר עבר עוד חודש ושוב אותו החיוב, התקשרתי היום בבוקר והיתי איתם שעה ורבע על הקו!!!! ומה המנהל שם אמר לי בסוף?? אה בכלל לא מגיע לך זיכוי כי הזמנת שליח! אמרתי מה זאת אומרת כבר ארבע נציגים לפניך אישרו לי שאי צריכה לקבל זיכוי .
    הוא אמר שזה מה יש!! טוב אז התקשרתי לטלמרקטינג של הוט מובייל ושאלתי בתמימות איך אני משלמת עם אני מזמינה מהם מכשיר לאילת, כמובן שהם אמרו ללא מ"מ!!! גם את השיחה הזאת הקלטתי.
    בבבקשה תעזרו לי מה אני יכולה לעשות?? אני יכולה לתבוע אותם כי זה כבר פשוט עובר כל גבול

    תודה מראש אליה

    12 בספטמבר 2013
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 30 בספטמבר 2013

    הטעיה והתנערות של חברת סלולר ( מאט ערוך, אך מפורט, עמכם הסליכה)

    שלום אליה
    לאור הכתוב בהחלט מקומם.
    המלצתי לאור הכתוב הינה כי תפני במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה למחלקת פניות הציבור של החברה. במכתב פרטי את השתלשלות העניינים באופן מפורט , תצייניי מועדי שיחות שערכת, שעות ומספרי פנייה אם יש לך כאלו.
    ביכולתך לדרוש כי יעמדו בהסכם לפיו המכשיר לא כולל מע"מ, שיחזירו לך את התשלומים ששילמת שלא בצדק. כמו כן ביכולתך לבקש סכום כלשהו כפיצוי עבור עגמת הנפש.
    בהצלחה.

    30 בספטמבר 2013
    • 1 באוקטובר 2013

      הטעיה והתנערות של חברת סלולר ( מאט ערוך, אך מפורט, עמכם הסליכה)

      תודה

      1 באוקטובר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?