לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
הדס

מכשיר סלולרי חדש שנכבה כל הזמן.

קניתי מכשיר סלולרי חדש לפני חודש שנכבה או מבצע פעולות סתם כך. לצערי התמהמתי עם השליחה לתיקון שבועיים עד שהוא שבק חיים.המעבדה טענה שמדובר בשבר פנימי למרות שלא היה סימן חיצוני. שילמתי את סכום התיקון אך הבעיה חוזרת שוב ושוב. יש לי אחריות לשנתיים והם ממשיכים לטעון שזה בגלל שזה נפל ואין להם איך לעזור לי בנוסף הם מוסרים שבמידה והתקלה תהיה שוב הם מסירים את האחריות מהמכשיר. המכשיר חדש ויש לי אחריות לשנתיים ששילמתי יותר כדי שיהיה לי אותה. כמובן שאין לי איך להוכיח שהבעייה כבר הייתה מהתחלה לצערי הרב.מה ניתן לעשות?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר