לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ארתור

מרמים אדם קשיש מבקש עזרה

סבא שלי קשיש בן 82 לא יודע שפה העברית ולא מבין יותר מדי בפיננסים, כרגע בטענת חברת פלאפון שהוא הזמין מהם שירות קו סלולר, תמורת 44₪ לחודש דרך דוכן בקניון, אח"כ החליפו גרסה נאמר שזה הוזמן דרך אתר האינטרנט שלהם, אחרי שביקשתי הוכחה שאכן הזמין את השירות, חוזה, אסמכתא מיום הפעולה,משהו, נעניתי בשלילה. לפי מיטב הבנתי במסחר הוגן חייבים להחתים אותו או לשלוח לכל הפחות מכתב הביתה בו כתוב שהוא הסכים לתנאי העסקה, ומה אם יטענו אח"כ שזה היה 144₪ ולא 44₪ , האם יש עילה לתביעה?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר