שירות לקוי במעבדת תיקונים
הפקדתי מכשיר שברשותי לחברת iDigital משום שלמכשיר יש בעיה במסך המוכרת אצל חברת אפל העולמית. המכשיר נלקח ל-5 ימי עסקים וכשהוחזר, המעבדה טענה שאין כל פגם במכשיר. לאחר כ-5 דקות של התעסקות במכשיר הבעיה צצה שוב, הנציג בחנות התנצל ושלח שוב את הטלפון לבדיקה, שתארך 5 ימי עסקים, אך הפעם מלווה בסרטון שמוכיח שהמסך אכן פגום. משום שמסך המכשיר נמצא תחת RECALL התיקון והבדיקה בחינם. הטלפון הסלולרי חיוני לחיי היום יום שלי והטלפון החלופי שסיפקה החברה איננו עונה על כל צרכי. אני מרגיש שנגרם לי נזק ממשי עקב טיפול מעבדה לא מקצועי. האם יש עילה בתביעה כנגד החברה (המייצגת את היצרן בארץ) עקב שירותי מעבדה לא מקצועיים? אציין ששטר התיקון מציין באופן ברור שהמכשיר נבדק ולא נמצא בו פגם, בניגוד ברור למציאות.