• 30 באוקטובר 2013

    חוצפה של שירות מרמי לוי תקשורת

    שלום רב,
    ב27 לחודש ביצעתי הזמנה של מכשיר סלולרי דרך אתר רמי לוי תקשורת עם הבטחה לאספקה של יומיים.
    קיבלתי מייל על כך שהזמנתי את המכשיר עם שליחות וזה בטיפול .יום למחרת כאשר ראיתי שאין פניה אלי לאספקה בשליחות
    ופניתי אליהם במייל . משלא קיבלתי גם שם תגובה ניסיתי לתפוס אותם בטלפון אך גם זאת ללא הצלחה.
    לאחר כיומיים של חוסר מענה לא במייל ולא טלפוני שלחתי אליהם מייל לביטול העסקה.
    משגם זה לא נענה התקשרתי שוב היום וחיכיתי על הקו שנציג\נציגה תענה וביקשתי לדבר עם המנהל כפי שהם רושמים במייל שניתן לדבר אם יש בעיות או משהו היא אמרה שהיא לא מעבירה אותי למנהל. ביקשתי לבטל את הרכישה ובהתחלה היא אומרת לי שהיא לא מוצאת את מספר ההזמנה ולאחר כמה רגעים אומרת לי כי ההזמנה מבוטלת כפי שרציתי אך עדיין סירבה להעביר אותי למנהל כפי שצויין במייל.

    שירות אחד הגרועים שנתקלתי מה גם הם משאירים באוויר לקוחות כפי שראיתי בפייסבוק שלהם שגם נתקלו בדבר כזה

    האם יש משהו שניתן לעשות על התנהגות כזו?


    בברכה,
    שלומי

    30 באוקטובר 2013
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 7 בנובמבר 2013

    שלום שלומי
    ביכולתך לשלוח מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר-פניות הציבור ולפרט את השתלשלות העניינים וטענותיך.
    ביכולתך לדרוש פיצוי כלשהו עבור טענותיך.
    בהצלחה.

    7 בנובמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?