קניית מכשיר כושל - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • ג'ואנה

    נשלח ע"יג'ואנה 22:17, 4 בנובמבר 2013

    שלום רב, לפני כ- 6 חודשים קניתי מכשיר נייד מסוג אינפיניטי מחברת אורנג'. כבר בחודש הראשון חווה תקלות רבות- בעיות קליטת ג'.פי.אס, אפליקציות נסגרו, שיחות שמתנתקות, שיחות שלא חוייגו ואיטיות הגלישה. ניגשתי פעמים רבות לחברה הן בסניפים, בטלפון ובעמצאות תלונות הציבור של החברה וכל פעם היו לוקחים את המכשיר לתיקון אך אחרי מספר שבועות הטלפון היה חוזר על התקלות. ביקשתי הרבה פעמים להחליף לי את המכשיר למכשיר אחר ותמיד קיבלתי תשובה שלילית. בזבזתי המון זמן בהתעסקות עם תקלות אלה שגרמו לי לעוגמת נפש, טירחה והוצאות. אשמח לדעת למי אני אוכל לפנות להגשת תלונה. תודה.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:27, 7 בנובמבר 2013

    שלום ג'ואנה
    לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לפנות ולדרוש את החלפת המכשיר בין היתר לאור חוק המכר לאור העובדה כי המכשיר אינו תואם את ציפיותיך.
    ביכולתך לפנות לייעוץ משפטי לבירור טענותיך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.