לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אושו ס

מרמה של חנות טלפונים

בתי רכשה נייד ל21/6)של חברת אפל מחנות פרטית במחיר גבוהה יותר בשל תוספת לאחריות 'יבואן רשמי' . לאחר 9ימים (30/6) מיום הרכישה הנייד שבק חיים. פנינו לחברת אפל שם נאמר לנו שהמכשיר החל אחריות של אפל בתאריך13.11.19 ושירות הטכני שלו נגמר כ3חוד לאחר התאריך הנל וביטוח הינו עד13.11.20. פניתי למוכר שאמר כי האחריות היא מהיום שנקנה אך זה לא מה שאפל אמרו. הוא לא מוכן להחליף מכשיר חדש . מה עלי לעשות ? אציין שבתי חסכה כסף תקופה ארוכה בכדי לרכוש את הנייד שלא לדבר על עוגמת הנפש שעשה לה.. חשוב- המכשיר לא נפל,נשרט,נרטב או כל דבר אחר !

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר