האם מותר לחברת סלולר להתנהל כך? - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • יקיר בן חמו

    נשלח ע"ייקיר בן חמו 14:28, 11 בנובמבר 2013

    שלום שמי יקיר לפני כחודש וחצי עברתי לחברת סלקום ומהר מאוד עזבתי אציין כי סוכם כי סכום החשבונית החודשים יעמוד עד 60 שח לחודש. את מחצית החודש הראשון קיבלתי גבייה של 22 ש"ח בהתאם לזמן שהייתי אצלהם באותו החודש. לתדהמתי החודש הנ"ל שבו גם התנתקתי מהם הגיע לי חיוב לחשבון הבנק של 196 ש"ח וכשביררתי אמרו לי שחיבו אותי על סים ב100 ש"ח ועל חשבונית בגובה של 109 ש"ח (לדבריהם זה גובה החשבונית "ללא הטבות" למרות שדבר זה לא נאמר לי בהתחלה, סוכם על 60 ש"ח לחודש). אשמח לעזרה, האם מותר להם לעשות כך?

    השב
  • 14:36, 11 בנובמבר 2013

    שכחתי לציין שגם הגבייה של 100 ש"ח על כרטיס סים ניראת לי תמוהה, מדוע גם הם נזכרו בחודש השני לחייב על כך?

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:43, 17 בנובמבר 2013

    שלום יקיר
    לאור הכתוב במידה ולא נאמר לך במעמד הסיכום כי יש לשלם עבור הסים ועבור ההטבות אזי ככלל, לא ניתן לדרוש סכומים אלה בהפתעה ומבלי שהצרכן ידע עליהם במעמד ההסכם.
    המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל פניות הציבור של החברה, פרט את השתלשלות העניינים. ביכולתך לבקש כי הסכומים שנדרשו שלא בצדק יבוטלו.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.