לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ארז לוי

הטיית לקוח עם חברת בזק

שלום רב, לפני כחודש בזק התקינו אצלי בבית סיב אופטי. בחודשים האחרונים בזק עבדו על תשתיות ברחוב שאני גר למעבר לסיב אופטי, מהרגע שסיימו את העבודה בזק החלו להתקשר אליי ולשכנע אותי לעבור. בשיחה עם נציגה שהציגה לי את הדברים החלטתי לעבור לסיב אופטי בגלל שהמחיר מתייקר רק בעשרה שקלים מהמסלול הקודם ואם הייתה מציינת כל סכום אחר אני לא הייתי מסכים כי האינטרנט בבית היה בסדר גמור (עובדה שלא יצרתי קשר עם בזק שנים לגבי האינטרנט). כעבור שבוע-שבועיים דיברתי עם אנשים על הסיב ועל המחיר וכולם אמרו לי שיש עלות התקנה של מאות שקלים שאני לא שמעתי עליה בשיחה. התקשרתי לבזק כדי לברר וצצה לה הפתעה בעלות התקנה של 600 שקלים שלא ציינו לעדכן אותי. לאחר שיחה קצרה עם נציגה היא אמרה שהם יאזינו להקלטה ויחזרו אליי. חזרו אליי אחרי שבוע ואמרו שהשיחה הייתה כשרה למהדרין ושהנציגה ציינה זאת בפניי, מה שלא זכור לי!! ששאלתי איך בדיוק היא ציינה זאת בשיחה היא אמרה משהו כמו "הנציגה אמרה לך שהעלות החדשה של הסיב האופטי יעלה עשרה שקלים יותר מהמסלול החדש והוא כולל התקנה" אחרי ריב בטלפון הנציגה חזרה ואמרה שאין מה לעשות והכל היה תקין מה שממש לא נכון. אם הנציגה הייתה מציינת בפניי התקנה בסך 600 שקלים אני פשוט לא הייתי עושה את המעבר הזה. העסקה בוצעה בטלפון וגם הנציגה פשוט לא ציינה 600 שקלים אלא אמרה "החבילה החדשה תעלה 128 שקלים לחודש כולל התקנה" - לטענתם (אני מחכה לקבל את ההקלטה). איך אני אמור להבין מהמילים שלה שיש עלות של 600 שקל ? היא אמרה כולל התקנה! הם פשוט משחילים את זה בתוך החבילה ואני לא מבין איך האזרח אמור להבין זאת. אשמח לדעה מקצועית מה עליי לעשות והאם זה חוקי בכלל ההטייה הזאת? תודה מראש.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר