ביטול עסקה - רכישת קו - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • לירן

    נשלח ע"ילירן 11:20, 15 בינואר 2014

    שלום! רכשתי אתמול כרטיס סים בחברה סלולארית, השתמשתי בו שימוש מועט ובעקבות בעיות קליטה אני מעוניין לבטל את העסקה. רציתי לדעת מה הפרוצדורה והאם הם יכולים לגבות מחיר מלא על החודש או תשלום יחסי? תודה רבה ויום טוב

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    19:22, 15 בינואר 2014

    שלום לירן
    לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לטעון לביטול עסקה לאור בעיות קליטה וזאת בין היתר לאור חוק המכר, חוק החוזים. המלצתי הינה כי תפנה במהרה אל חברת הסלולר ותדרוש לבטל את העסקה לאור בעיות הקליטה. ביכולתך לטעון כי, במידה וכך הדבר, היו בעיות קליטה מהתחלה ולפיכך טענתך הינה לביטול עסקה ללא תשלום החלק היחסי.

    בהצלחה.

    תגובה
  • 04:09, 17 בינואר 2014

    תודה! שבת שלום

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.