• לירון

    נשלח ע"ילירון 02:41, 19 בינואר 2014

    פני מספר שנים הייתי לקוח באורנג והיתה לי התחייבות ל36 חודשים ברשותי היו 3 קוים . בחודש ה35 אימי פנתה לחברת אורנג כדי לתקן את אחד המכשירים . הם שכנעו אותה לשדרג מכשירים וקוים ובלי הסכמתי עשו כן . סרבתי לשלם להם וקיום הם תובעים אותי אציין כי אימי לא מיופת כח . האם החברה עברה על חוקים או תקנות ? האם כדאי לי לתבוע אותם ?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    21:22, 21 בינואר 2014

    שלום לירון
    לאור הכתוב הבנתי הינה כי החברה הגישה תביעה. ראשית יש לשים לב ללוח הזמנים להגשת כתב הגנה/התנגדות. לעניין שאלתך ,במידה ואכן החותם אינו מיופה פח או רשום במנוי שלך אזי אכן נשמע לכאורה לא תקני. המלצתי הינה כי תעלי את מכלול טענותיך בכתב ההגנה.
    באשר לתביעה כנגד החברה, במידה ויש ברשותך טענות מגובות באסמכתאות אזי ביכולתך להגיש תביעה.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.