• 3 בפברואר 2014

    חיוב שלא בצדק ע״י הוט מובייל

    שלום,
    לפני שלושה חודשים יצרתי קשר עם הוט מובייל לגבי העברת 2 מנויים. לאחר שלא קיבלתי את כרטיסי הסים בקשתי לבטל את ההצטרפות ודיברתי שירות הלקוחות לוודא שלא יחייבו את כרטיס האשראי. הוסבר לי שמכיוון שלא קיבלתי את הכרטיסים ולא הפעלתי אותם לא יהיה חיוב בכרטיס.
    לאחר 4 ימים מהשיחה קיבלתי במייל חשבונית מס שמודיעים לי שכרטיס האשראי שלי יחויב ב-119.44 ש״ח . שוב התקשרתי להוט מובייל שהסבירו לי שבזמנו שהתקשרתי זה היה אחרי שהחשבונית כבר הופקה והם מצטערים על זה שאמרו לי שלא יחיבו אותי אבל אני יקבל זיכוי תוך 14 ימים או עד החשבונית הבאה.
    עבר חודש מאז ושוב התקשרתי להוט מובייל לשאול מה עם הזיכוי. הוסבר לי שבשל תקלה לצערם והם לא רואים פניה פתוחה לזיכוי.
    לאחר הסברים חוזרים ונשנים ופנייה בפייס שוב מודיעים לי שאני יזוכה עוד 14 ימים.
    זאת ממש עוגמת נפש מה שהם גורמים ללקוחות גם לא השתמשתי בשירותיהם וגם חייבו אותי !!!
    אני כבר חסרת אונים מול גוף כזה גדול והזמן שכל פעם שאני מתקשרת ומחכה לנציג ואחכ למנהל שמשאירים אותי על הקו מעל 45 דקות זה חוצפה.
    נמאס לי להרגיש האזרח הקטן שאין לו מה לעשות מול גוף כזה גדול ופשוט לחכות שוב כל כך הרבה זמן בשביל לראות אם הם מזכים אותי.
    אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי בנושא ואפילו לתבועה אותם בשביל שילמדו שהעוגמת נפש שהם גורמים לאנשים ממש אבל ממש גועל נפש.

    3 בפברואר 2014
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 4 בפברואר 2014

    חיוב שלא בצדק ע״י הוט מובייל

    יפעת שלום
    לאור ובהתאם לכתוב נראה כי הצדק עימך. המלצתי הינה כי תפני לחברת הסלולר במכתב בדואר רשום . במכתב תפרטי את השתלשלות העניינים באופן מדוייק ככל הניתן, את העובדה שציינת לעיל לפיה,לא הוחזר לך סכום הכסף שנגבה ממך על אף ההבטחות. ביכולתך לבקש פיצוי עבור עוגמת הנפש. חשוב שגובה הפיצוי המבוקש יהיה ריאלי ותואם לנסיבות המקרה.
    בהצלחה.

    4 בפברואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?