איך ניתן לחייב את הקרן שלא לחרוג ממניין 30 הימים הקצובים למענה למכתב שנשלח אליה
מכתבי הועבר לפניות הציבור במייל, וללשכה המשפטית ופניות ציבור בדואר רשום (יש לי מייל חוזר מפניות הציבור שהמייל ששלחתי התקבל אצלם+ אישור מסירה מהדואר) לאחר כשלושה שבועות פניתי למח' קשרי לקוחות על מנת שיבררו האם נשלח מענה למכתבי הנ"ל. אלא שמח' קשרי לקוחות השיבו שהמכתב לא התקבל אצלם ומבקשים שאעביר אותו שוב. נראה לי שהקרן מנסה להימנע ממחוייבותה למענה תוך 30 יום. ולכן טוענת שלא קבלה ומנסה ל"קבלו מחדש" איך ניתן להתמודד במקרה כזה? האם לשלוח שוב? ככל שכן מה לרשום על מנת לחייב הקרן לענות תוך 30 יום מיום שהמכתב נמסר לה בדואר רשום. (ולא מיום שאשלח אותו שוב). תודה רבה
ראשית על מת שהמקרה יטופל תשלח שוב את המכתב. ככל שהקרן חרגה מהמועד של מתן התשובה במסגרת הזמנים שהחל ממועד קבלת המכתב אצלה בפועל, אתה יכול לפנות אל תלונות הציבור בקרן או אל הממונה על שוק ההון.
שאלות נפוצות:
תומר סיון